Höst promenad??

Asså det är sjukt kallt ute nu :( Jag längtar efter min nya vinter jacka och att
få ha långkalsonger inder jeansen. Då fryseer man iallafall inte. Haha. Eller som
min polare: -Jag fryser!!!! , rakade mina ben i morse.. de funkar ju som
långkaslånger!! Men jag kommer raka mina ben i vinter med. Jag vill ha riktiga
långkalsånger!!

Det är jobbigt att gå ut med Lisa. Hon är värdens underbaraste. Men nu är vi
på en ny plats där hon inte varit på ett tag. Så hon ska lukta på alla nya dofter..
(Vilket är precis allt!!), Hon ska kissa på allt för att markera revir, och så ska hon
lukta var alla andra hundar har kissat någonstans(!?) Det där med att vara hund
verkar jävligt komplicerat. Jag är glad att jag slipper vara hund..

Haha!! och så har jag fått klippa rump-håret på vovven!! Hon skulle skita och det
fastnade i pälsen. Inte mycket alltså men lite. Så när vi kom in i värmen tog jag
fram saxen. Stackars Lisa fick jättestora ögon och såg lite rädd ut..
Men bäst att klippa upp en del. Inte allt självklart för vill ju att hon ska kunna sätta
sig ner på backen nu när det är kallt. Men blev ganska mycket hår som försvann endå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0