Lördag

Har haft en seg helg. Men skönt att få vila lite. Har verkligen
behövt det. Igår tog jag en riktig ego dag och badade bubbelbad
med tända ljus. Hade hårinpackning och ansiktmask och rubbet.
Ska börja ha sånna ego-dagar från och med nu. Var så sjukt skönt.
och ibland är det så skönt att vara ensam. Speciellt nu. Har mått skit,
och det börjar sätta sig spår på kroppen. Och enligt läkaren lever jag
livsfarligt. Jag kan falla ihop och dö när som helst. Men så är mitt
liv just nu. Och jag har valt att leva så. Så kommer inte som en chock
för mig. Det är min livsstil.


Kommentarer
Postat av: Memmis

Lilla gumman, hur är det med dig egentligen???

2009-09-14 @ 15:12:05
URL: http://emmaamariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0