Skräckslagen

Idag när jag skulle ta spårvagnen hem hände nått jätte sjukt. Klockan var väl efter
22 - tiden  och det är ju mörkt ute då. och jag gick in i spårvagnen och satte mig.
Försökte reda ut hörlurs sladdarna på min MP3. Spårvagnen hade inte hunnit börja
åka än. Men märker jag att nått rörde sig precis utanför mig. och vet ni vad jag ser??
Ett par tjejer i en skräckmask!! de står precis vid fönstret på spårvagnen och stirrar på mig!!
Det var precis som på skräckfilm!!

Jag blev självklart livrädd. Men jag började mest garva. Mest kanske för min chock och skräck.



Fatta att sitta i spårvagnen och ska åka hem sent på kvällen
och man tittar ut. och så står du öga mot öga med ett sånt ansikte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0