Tjej Kväll i City

Nämde tidigare att jag och Tessie fick biljetter till tjejkvällen i stan. Så idag var det
dags. Det skulle börja 19:00 men jag slutar ju 18:00 så var ingen mening med att
åka hem emellan. Så gick direkt dit. Tessie skulle komma senare för hon tog bussen ner till stan.

Tänkte att man kunde kanske gå in eftersom stan stänger i vanliga fall
kl 19. Då det andra skulle börja. Jag gick bakvägen och kom knappt in. Men två tjejer
släppte in mig. När jag sen kom in såg allt ganska tomt ut........ Och affärerna var
halv stängda. Jag gick och satte mig i fiket där de få som var där inne var.

Skulle köpa en liten cola hade jag tänkt mig. Men när jag skulle betala sa killen i
kassan snällt: "-nee, men du jobbar ju här.." Jag blev helt paff. Jag svarade att jag inte
gjorde det. och han blev lika ställd som mig. Men den bjöd de på.

Jag kollade runt och såg att de folk som var där inne jobbade där inne. Stan var
egentligen stängd. Och jag skulle egentligen stå utanför och vänta tills de öppnade.. Hur kom jag in där??

Jag satt iallafall med min cola o väntade på Tessie och sen när hon kom så skulle jag
testa att öppna dörren som de andra tjejerna gjode för mig. Men det gick inte.
Så jag gick till en av väktarna och fågade om han kunde släppa in min kompis.
Och det gjorde han. Så där var jag och Tessie. Först av alla. Och de andra fick vänta utanför...


Men sen sattes det igång. En massa rea!! och erbjudanden. Och god mat självklart.
Sånt där lyxiga små grejer som är så små och söta. Men det blev massor när man tog
lite av varje. och till det blev det självklart champange!! :P
Till det såg vi mode visning och så snackade en om vad man ska tänka inom fashion-way
och inom make up. Mycket jag tog åt mig och kommer att tänka på.


en massa små lyxigheter blev en måltid och självjlart champange.


Dagens köp
Den nya brun krämen från Lóreal. Är tvungen att testa den. Den verkar så cool.
Fick personlig hjälp om vilken färg så det var skönt.
Fuktspray från Make-Up store. En måste-ha produkt. Den är extremt beroende
framkallande. Jag älskar den!! Färsk ansiktsmask med chocklad och mint.
och ett torr shampoo. Hoppas den är bra.





Presenter
Fick också en massa gratis prylar. Personligen är jag helt kär i masage tvålen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0