Hissar/Dissar listan




Hösten

Jag har alltid hatat hösten men nu ser jag faktist fram emot den.
Varma sköna kläder och varm choklad med mysiga doftljus.
Tror det är Emmi som har smittat mig. Hon älskar ju hösten.
Är mycket mer roligt på tv på hösten också och snart börjar ju idol!!


Spikmattan
Har haft så sjukt ont i ryggen. Så har börjat sova på spikmatta på
nätterna, Det är så skönt att ligga på den och det känns bättre då.












Kärlek/Känslor
Visst det kan vara värdens underbaraste och lyckligaste stunden i livet.
Men när det sen slutar så känns det som om man äts inifrån och dör.
Det här är det värsta smärtan jag varit med om. Tänker fan aldrig öppna
mig så djupt för någon igen. Inte heller lita till 100% på vad någon säger.
Fattar inte hur jag var så godtrogen och trodde på allt. Men jag får skylla
mig själv att jag öppnade mina känslor.


Kommentarer
Postat av: nicole

Håller med om att hösten är en hiss just nu :D vem gillar inte alla mysiga stickade kläder



/Shoppaholly

2010-08-30 @ 22:24:04
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: ja verkligen :)



/Shoppaholly

2010-08-31 @ 01:03:30
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hösten är mysig, det har jag alltid tyckt. Men kan ju vara för jag fyller år då (A) ^^



Känslor är jobbigt. Vet att det tar tid... Men det går. Jag vet inte själv om jag kommer kunna öppna mina känslor igen för någon. Jag har väldigt svårt för det... Men man ska nog inte heller stänga inne allt. Det är inte bra för själen. Vill man gråta, ska man göra det. Vill man skrika, ska man göra det. Och ibland är det bra om personen får se att man verkligen är ledsen eller arg.

Jag skriver bara utifrån egna erfarenheter...



kram.

2010-08-31 @ 01:41:10
URL: http://stadstroll.blogg.se/
Postat av: Johanna

Förstår dig. :( <3



Och förresten så är du nominerad till Beautiful Blogger Award! :) Läs min blogg för mer information :)

2010-08-31 @ 02:17:58
URL: http://stadstroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0