Inget internet den här veckan

Hoppsan har inget internet för tillfället men får tillbaka det till
helgen iallafall. Lider inte så mycket av det men bloggen har
tyvärr blivit lidande. Men får som sagt det snart iallafall.



Har fått igång så jag kan videoblogga nu men nu har jag inget internet
så det får bli till helgen som allt annat. Får bli mer dresscode m.m
Blivit lite för lat men får bli ändring på det.

De senaste veckorna har varit lite upp och ner för min del men
ibland är det bra. Oftast hittar man sig själv då och kan börja
om på nytt. Man kan aldrig fly från sig själv. Men man kan alltid
hitta vad som är fel och göra det bästa av det.  

Idag har jag rensat ur min garderob. Har slängt en massa och lagt
undan det mesta sommar kläderna. Nu kommer hösten så nu är det
dags att fixa en massa kläder till hösten. Kollat vad som behöver
köpas och så. Skönt att få det gjort. 


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

Nej sommaren är väll inte hlet borta. men nu är jag uppe så tidigt på morgonen så det är pisskallt ute...brrrr!

2010-08-24 @ 07:43:16
URL: http://myzaans.se
Postat av: PAM :)

sv: haha vet inte men vill inte bo kvar här sen när jag är 18 lr pluggat klart iaf :)

2010-08-24 @ 20:58:29
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Sweet Life Style

tillbaka nu, det var jättevarmt och skönt på cypern :)

2010-08-24 @ 22:59:56
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0