kablar och skit

Blev inte som jag hade tänkt mig i alla fall så ängnade mig åt lite "vuxen pussel",
alltså kablar och sånt där tekniska grejer. Är inte alls bra på sånt där och jag fattar
inte varför det inte kan vara enkelt. Har fått fel sladdar och sånt som inte passar.
Så har letat igenom vilka kablar jag har hemma. Typ VGA och RCA-kablar.
Till sist har jag fått något som kan funka tillfälligt. Tv:n har inte full utgång till
ljud. Inte så jag kan koppla både vit och röd sladd i allafall. Så fixade ljudet till
dator högtalarna så läne. Det duger månaden ut ;)





Sen tyckte jag så synd om mig själv att jag köpte lite nu som jag kan äta
till filmen. Har inte ens hunnit se den än. Men får väl tröst äta lite och se
lite på filmen jag tänkte se från början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0