Har varit hemma lite...

Bad mamma att fixa julgardiner till mig. Så hon fixade en som jag
och hon fixade tillsammans när jag var liten. Men fick två kappr till
så blev snyggt med stjärnorna till. Resten får ni se när allt är lite mer fixat.




Gucci är alltid med när det fotas. haha



Lilla Gulliga Gucci som inte alls gillade igen med
alla nya julsnubbar och fix i hans hem,,,




Gucci var inte alls så nyfiken och glad på alla tomtar vi satte upp var och där.
Han var mycket hatsika och så fort det var på nått ställe som hans platserna
tog det bara sekunder innan han hoppade på dom och allt skulle bort.
Men Issa och jag fått se lite andra ställen som blir mysigt men dit inte gucci når.


Men resten kommer senare när vi fixat iordning allt
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0