Ny bäddsoffa!!!

Av någon lustig anledning har min bäddsoffa gått sönder(!)
Men ju inte märkt det eftersom jag inte varit har varit
hemma på snart 4 månader
... Så jag har ingenstans att sova
när jag kommer hem till mig :( (går, går det väl kanske men den
håller kanske bara 3 nätter i så fall innan den kollapsar totallt).

Men nu har jag och mormor inhandlat en ny bäddsoffa. Tycker
den är jätte snygg och praktisk. Jag har inte en massa pengar
nu och har faktist ingen aning om hur man fixar snabba casch,
så har tack o lov en mormor som är räddare i nöden.  Så nu
kommer jag inte ha över till pengar tidningar eller någonting
onödigt. Vill betala av allting till mormor först. Bara så att ni vet.
Blir ingen shopping på ett tag nu :( Men har iof nästan allting..

Desutom har jag en årspremunation på cosmopoliton av S***
Tack så hemskt mycket!! (tjuvstartar att få paket. hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0