Dagen som bara försvann

Hinner knappt blogga nått om dagarna!! Måste bli ändring på det!!

Åkte iallafall till stan efter TV******* och kollade på läppstift och
sånt. Men fick lite andra råd vad jag ska ha för färg av make up artisten.
Så gick hem utan det. Vill tänka på det om jag ska ha den färgen.. Sånt är
stort för mig!! desutom blir det dyrt. Så ska sova på saken...

Köpte iallafall min vanliga foundation. Min tog slut idag.
Allt smink tar alltid slut samtidigt konstigt nog. Men det löser sig.
Shoppade med en tidning och cola light också.

Köpte också lite morötter och dip (som är gjord på fettsnål yougurt).
Börjar faktist inse att min livsstil har börjat bli ganska dyr.
Tack och lov att min pappa står för alla restaurang besök varje dag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0