Hemma igen!!

Så nu är jag äntligen hemma igen. Fattar inte att det tog så lång tid.
Men såg att jag att jag fårr ett paket som jag skulle hämta ut. Det var
ifrån polisen(!) haha skumt...

Så har jag solat och är lite röd just nu men det lär lägga sig under kvällen.
Ska sola på torsdag igen!! Mycket sånt nu men ska ju ut på fredag.

Har också varit på stan och hittat lite saker. Hade ju presentkort därifrån ;)

Dagens köp:



En kalender för 2010, man kan designa den själv.. Får fixa det ikväll.
och ansiktsvatten och någon gel mot orenheter. Har nästan hela serien nu.
Fattas bara en sak. Den där blackhead eller vad den heter. haha.


Men nu har jag köpt tacos som jag ska göra till mig själv och bara mysa framför tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0