Kan inte sova

Asså shit vad dåligt jag mått idag!! Håller verkligen på att jag håller på att bli sjuk.
Och klockan känns som om det är kl 2 på natten!! Kan inte sova nu men det är väl
för att jag sov bort hela eftermiddagen. *suck*

Sen är jag så hungrig!! och det enda jag vill är att springa ner till mcdonalds och
köpa en hamburgare!! Men istället surar jag och dricker min cola light...
Smart att dricka koffein nu!! Men jag tänker inte så smart nu. haha. Sitter och
tittar på tv, men det finns inget kul att se. Är nån film "pelikanfallet" eller vad
det heter
. Men jag bara suktas av maten och reklamen som dyker upp då och då.
Så jag kan inte konsentrera mig på filmen. Bullemi nästa??!! Illa..

Är så grymt sugen på en hamburgare!!





Men jag vill ju inte sluta attt se ut så här!!!!!!!!!!!!
(ser ni att hon matar henne med mcdonalds pomme!!)






Så jag kollar på sånt här istället. Så vidrigt!!!!
Skippar hamburgaren och håller mig till min cola light!!!!






Är inte sugen på hamburgare längre!!


Kommentarer
Postat av: mhalin.

snygg blogg! men usch med den där larven! :O

2010-02-10 @ 01:14:10
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: mhalin

svar ja verklingen ! tur att jag inte har fått nån äckligt i maten , jag skulle nog sluta äta... skulle tänka på det hel tiden. usch

2010-02-10 @ 13:30:04
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: Emmi

Tror de där tjejjerna ätit mer än lite mcdonaldsmat i sina dagar. Jag har ätit det typ varannan dag i 8 år och ser INTE ut sådär iallafall.

2010-02-10 @ 15:54:38
URL: http://curlyygirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0