Kaos

Asså shit vad rörigt det har varit idag!! Snö-ovädret har skapat
en massa problem. Dit jag skulle tar ungefär ca 30 minuter att
ta sig dit. Men det blev teknisk krångel med bussen. Försening där
och till slut hamnade jag vid recesentrum. Där stog jag och väntade
på någon spårvagn. Men ingen kom!! Stog och väntade på en och en
halv timma!! men till slut kom det fram att all språrvagns trafik var
inställt och de skulle inte ersättas. Helt sjukt!! man kan ju inte bara sluta
åka till vissa ställen. Jag bor ju faktist i Norrköping nu och inte Trosa!!
Då hade det gått 2 och en halvtimma!!

Till slut gick jag och köpte varm chocklad och jag ringde pappa och
skrek att jag hatar kollektivtrafik!! och att han skulle hämta mig.
Tack och lov har man underbara föräldrar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0