Min Lördag

Oj har varit riktigt stressigt idag!!

Så nu blir en snabb update. Jag var som sagt med mina älskade kusiner igår<3
Så sjukt mysigt att vara där. Fattar inte att jag åker dit oftare, men nu är det ju
som det är... Vi tittade i alla fall på TV och åt gott och bara myste. Sen gick vi och
la oss väldigt tidigt eftersom vi alla var riktigt trötta.

På natten ringde en väldigt nära vän till mig som jag börjat tappa kontakten med.
Kändes faktist underbart att få snacka med henne igen. För vi båda vill ju inte glida
ifrån varanndra. Vi älskar att umgås med varnndra och har alltid jätte kul ihop.
Så det var typ en liten återförening på telefon. haha.

Sen somnade jag och Tessie om och sen ringde det igen och vi åkte och var fylle
chaufför åt Sophie och hennes kompis. Var inte så trött som jag trodde jag skulle
vara. Utan det blev väldigt mysigt med att åka bil med dom<3

Sen åkte vi hem och la oss igen. Vi hade en lång sovmorgon och så hjälpte vi Pia
med att flytta en stege till ett ställe. Lättare sagt än gjort!!! Vi hade snö upp till låren!!
Gick knappt att gå. Man bara ramlade runt som ett fyllo i snön och så var stegen tung
och klumpig. Vi bara garvade åt oss själva och varann men till slut lyckades vi!!

Sen åkte jag och Tessie och solade solarium. Så skönt!!! Köpte solkort igår så nu ska
jag sola åtminstånde 2 dagar i veckan!! Måste få tillbaka lite färg... Är extremt blek nu.

Efter det gick vi en snabbis på stan. (Missade min tvätt tid men har inte tid med sånt
onödigt ;) haha) Kom på att jag har presentkort på Åhlens men får köpa hud-vårds
produkter för dom pengarna imorgon. Hann inte idag.

När jag kom hem hann jag bara
prata en snabbis med Ellie och sen blev det en snabb-dusch och sen åkte jag till Emmi
och gjorde iordning mig. Så nu ska vi bara till affären/kiosken (måste köpa yougurt till
min dipp). Ska ju ha gott till Melodifestivalen. Men måste iväg nu. Bloggar senare. C-yá.



Återförenade<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0