Tiden stannade

Klockan är över tre och jag har fortfarande inte fixat mig!! Men så är
det om man är ledig och sen pratar på mobilen med en av sina bästa vänner.
haha. Bara att inse att tiden stannar ett tag då. Har försökt att samtidigt få igång
ljudet på datorn så att jag kan videoblogga men så teknisk är jag tydligen inte...

Men nu är det iallafall färdigplanerat inför imorgon och det kommer bli en aning
stressigt. Men that´s my life ;) Förutom idag då. Men nu ska jag ha hemma-spa
med en massa ansiktsmasker och sen ska jag städa resten (som jag aldrig blir
klar med). och sen ska jag gå till affären o köpa någon sallad eller nått.
Har faktist planerat att äta idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0