Torsdags update

Hejsan!! Det var meningen att jag skulle bloggat i morse innan
jag stack iväg men jag hann inte. Sorry. Idag var andra dagen av
motivationsgruppen. Det gick sådär. Men jag tycker det är skönt att
snacka med tjejerna där :)

Träffade min morbror och hans fru och "fikade" en stund med dom. Men
sen var jag tvungen att gå och möta upp Emmi och Jen och vi handlade
födelsedags present till Carro.

Sen var det dags för mig att lägga mig under solariumet och bli lite brun.
Skönt att känna sig lite fräshare inför helgen ;) Efter det åkte jag till
mormor och slappade. Alltid skönt att komma dit!!

Men nu är jag hemma igen!! Innan jag åkte hem så köpte mormor en tacorulle
till mig. Snällt va? :)  Så nu ska jag se på 2 & ½ men och äta tacorulle :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0