torsdag

Blev en massa städning igår så nu är det nästan rent här hemma.
Ser tillomed tomt ut nu. Men ska fortsätta med resten idag när jag orkar.


Idag har jag varit på motivationsgruppen. Kul att träffa de andra tjejerna
där. Det får en att glömma varför man är där. Idag var det en ny tjej också.

Aja. Gick hem idag iallafall. Ganska skönt att gå lite. Desutom hade jag bra
sällskap :P har hunnit göra bort mig totallt idag också!! Fattar inte varför jag
är så otroligt trög!! Desutom blev det ännu sjukare när jag var inne i affären.
Frågar folk vad man jobbar med när man inte känner varann?? Alltså när man
aldrig setts och strår i mat kön? Jätte gulligt tycker jag att man kan prata så.
Men jag är en typisk svensk och känner mig ganska obekväm sådär...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0