Trötter

Kom hem ganska sent idag och är helt slut!! Jag och Steph åkte till jysk.
Hittade nya påslakan som jag köpte. Behövde nyaoch de hade rea på dom.
Lovley<3 


Sen gick vu runt i shopping centret men jag hittade inget som jag behövde.
Försöker hållai mina pengar nu. Är ju inte super rik. Men skulle vilja vara det.
Så om någon, någon gång vill skänka bort en miljon eller två såär jag frivillig
att ta emot dom pengarna.


Försökte trycka i mig en sallads rulle när vi var där. Men det gick inget
vidare.Är ganska synd för jag känner att jag hade behövd det nu.
Är helt skakis i hela kroppen. Men ska väl sova snart. Fattar inte att det
är fredag idag.Jag är helt död. Men jag har i alla fall min Stephie här.
Så vi ska ha lite mysigt nu sista kvällen innan hon åker till Linköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0