Stressig o rörig dag

Idag har allt verkligen varit super rörigt. Issa och jag tog et lugnt
och fixade oss. Sen fick vi stressa järnet för att tiden sprang iväg.
Vi hann iallafall se och höra Eric Seede. Lägger upp bilder på honom
imorgon. Orkar inte det nu... Sen så gick vi runt i affärerna.
Köpte ingenting vi skulle. Hamnade till slut i alla fall på ICA.

Där gick vi omkring och letade vad för gott vi skulle ta med till
sjukhuset. Sen hittade vi lite smarrigt och jag köpte även med
blommor. Vi kom på att vi inte hade ätit så blev mcdonalds.
(blev bara cola light för mig.. kan inte äta sånt än).

Vi fick vänta evigheter på bussen. Sen insåg vi att vi var på fel
buss så vi hoppade av o bytte. Men till slut kom vi i alla fall.
Till sjukhuset, där de bland de underbaraste personerna finns.<3
Har saknat dom så sjukt mycket. Måste komma dit oftare. (om de är kvar då..)

Men även där sprang tiden iväg. Så fick vi vänta på buss efter buss.
Men nu är man hemma igen. Måste sova. Ska upp supertidigt imorgon!!





Köpte ju röda tulpaner till min sötis där inne.
Men det fick han inte ha. Men nu är dom iallafall insmuglade.


Kommentarer
Postat av: beundrare

Fan va fin du är <3 Hård och kåt :/ Sorry

2010-06-12 @ 10:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0