Födelsedags firande hos mormor

Hejsan. Dålig uppdatering idag!! Men har varit på födelsedagsfirande hos mormor.
Älskar min mormor. Hon är så grymt cool. Men det är ju klart för hon är släkt med
mig ;) haha. Var inte så mycket folk där. Men lagom med folk.
Skönt att träffa släkten ibland. De är ju en liten del av en...


Hos mormor och äter "finsk tårta". Typiskt finskt ;)



Har också städat en massa och försöker städa undan garderoben och
slängt en massa kläder. Det är dags att förbereda våren och jag har klippt
sönder några jeans som jag inte gillar och har gjort om dom till shorts.
Så kommer bli mer städning för mig nu och ska samtidigt se Wallander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0