Minnen

Satt och tänkte tillbaka när jag bodde i Trosa. Vi hade festat väldigt
mycket där borta. och jag hade vant mig vid Trosa. (Kommer ju från
Norrköping..) Men Jag och Ellie tänkte att vi skulle åka in och festa i
Norrköping. Vi märkte redan på bussen mot festen att det skulle bli problem!!

Det var några brudar som stöddade ihop sig mot oss och sa
att det var dåligt med droger och så... Vi höll med men de blev bara sura
och sa att man inte skulle dricka en massa alkohol och sen kom droger
med i snacket. Då blev både Jag och Ellie sura. De hade ingen anledning
att hacka ner på oss för att vi drack. Och vad har droger med saken att göra??
Vi tar ju inga droger. vi dricker..... Det är helt lagligt!!

Men Sen kom vi till förfesten och sen vidare till Palace. Vi hade verkligen jättekul!!
Men självklart blev det problem med brudar senare. Varför ska de alltid bråka??

Jag och Ellie var trötta irriterade och ville bort från Norrköping. Vi ville hem till trosa!!!!

Så vi Ringde Kalle och Gogge!!

Jag och Ellie : - Kom och hämta oss NUUUU!!
Kalle och Gogge : - Vad har Hänt??!!!
Jag och Ellie : - Inget.. Vi vill bara härifrån!! NUUUU!!
Kalle och Gogge: - Men vi är i Stockholm... Men vill ni att vi
kommer så kan vi det. Men det tar ett tag ju att åka.

(Är ju 18 mil mellan Norrköping och Stockholm)


Jag och Ellie
: Ja kom. Vi väntar!! Vi är vid Max och äter så länge..
Kalle och Gogge: - Vi åker nu så vi ringer när vi typ är framme..


Våra riddare kom Sen och hämtade oss :)



Ellie och Jag




Kalle (en av riddarna.. haha) och jag (som ser ut som en mupp).
Bilden är från några dagar innan jul på en fest hos Kalle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0