Fix och trix med bloggen

Är lika trött som förut så blir sängen för mig. Ska ta en huvudvärks tablett
också innan jag somnar. Har som vanligt tusen saker att göra imorgon.
ska hinna packa en massa.. Gå på möte. Köpa grejer till på fredag.. Sola
på solarium med tessie...

Som ni ser så ser bloggen lite konstig ut. försöker fixa bakrunden på texten så
att det blir ljusare och lättare att läsa. Men det är svårt.

Jag och Emmi flummar på telefonen nu samtidigt som vi båda fixar bloggen.
haha. så kul man kan ha!!

Men ska nu ta en huvudvärkstablett och sova. Mår verkligen inte bra..



Jag och Emmi flummar oss som vanligt..



Fixar som sagt bloggen nu lite så att den blir bättre och så att jag kan
fixa med bilder och sånt sen lite bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0