2009 - 2010

Här kommer då bilderna från nyårsfirandet. Blev lite sent men
det är privata saker som har hänt... Men som sagt här är lite från i förgår.



Petra och John hade gjort allting jätte fint. De hade gjort en tre rätters middag.
Titta vad fint Petra har dukat.





Varmrätten. Så sjukt god!!





Huvud rätt med rådjur och kantareller...





efterätt med kladdkaka och grädde






jag och Petra





Jonas och John





Amanda och Petra





Sara Söta





Hmm.. vi hade ett par sjuka lekar Jonas hittat på. Haha. Så grymt kul!!
Kan ni gissa vad den här leken gick ut på??




Vid 12-slaget hann jag både dricka champange och röka cigarr.
John blev så trött på min party tuta så han kastade den i ån. haha.

Tack för en underbar kväll/natt!! Jag hade det jätte kul.


Kommentarer
Postat av: jen

neee, vad kan den leken ha gått ut på? ;) tihi :D

2010-01-02 @ 17:42:05
URL: http://jenholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0