I mina tankar

Har suttit nu och funderat på en massa saker. Måste endå bara skriva
hur underbart det är att ha riktigt unerbara människor omkring sig.
Har verkligen känt mig helt förstörd ut idag... Ofixat hår och en smikning
som ser ut som en fyra åring fixat. Men har ärligt talat inte orkat bry mig.

Var ju som sagt på fest igår så har varit bakis(?!) Det roliga är att jag
alltid tänker att jag inte ska pengar in på krogen för då kan jag inte köpa nått.
m-hmm.. man ser ju hur bra det funkat alla gånger. Jag blir typ alltid bjuden på
drinkar och då menar jag inte en eller två.... fattar inte hur jag lyckas men så är det..
Folk vill helt enkelt betala mig en massa drinkar och sånt kan vara svårt att tacka nej till..



Men ialla fall.. Ser ut som ett monster idag. Har helst inte velat visa mig. Men har endå
varit social idag. Finns som sagt underbara människor och då spelar det verkligen ingen
roll att man ser ut som ... ja som något sjukt monster. hahaha.
Ska säga också att tjejkvällar är guld värda och att vissa kan få mig att må så sjukt
mucket bättre. Tack för ikväll tjejer!! Ni är bäst :)


Kommentarer
Postat av: Emmi

Tack själv gumman =) Och nej, det spelar ingen roll hur du ser ut/känner dig. Vi vill umgås med dig hur du än känner dig<3

2010-01-18 @ 10:56:12
URL: http://curlyygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0