Jahapp

Nu är det iallafall bestämt. Jag ska får gå till ett ställe och tvinga äta upp
mig några kilo. Har gjort det en gång förut och jag kan säga att det är sjukt jobbigt.
Men de vill få upp mitt BMI. Just nu ligger mitt BMI på 15,2. Men vi kommer vara 
ett gäng tjejer som går där. Det jobbiga är att det finns folk som står och mäter
maten så att man inte tar för lite. och så pratar man. Gör yoga varje dag och har vila... 
De som jobbar med en är: sjuksköterskor, en dietist och en sjukgymnast.





Tänker börja träna då så att jag samtidigt tränar upp kroppen med
att jag ökar vikten. Kan ju vara kul att ha lite vältränad kropp till
sommaren.. :) Och så blir det en mer hälsosam kropp!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men gud tjejen vad smal du är =S Snälla försök äta upp dig Jessica. Vet att det är svårt, sitter i samma sits, kanske inte samma, men måste med äta upp mig.

2010-01-24 @ 22:08:40
URL: http://emmaamariina.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo det kan ju gå ganska fort tyvärr. Har ju själv tappat ett X antal kg så vet att det kan gå fort =( Är glad att du får hjälp verkligen =) Tycker vi får boka up en dag så vi kan träffas =) Jo allt bara bra med mig =) <3<3

2010-01-25 @ 16:44:26
URL: http://emmaamariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0