Min helg

Men tänkte ta en snabbis vad som hände i helgen. Som vanligt hann jag inte
med någonting som jag egentligen skulle gjort. Men så är det ju alltid.
I fredags gick jag och Emmi och hämtade ut våra träningskort som jag vann.
Sen åkte vi hem till Emmis mamma som hade gjort tacos och så hade vi en jätte
mysig fredagskväll med tacos, fredags snacks och film. Tack för allt!!
Hade verkligen super mysigt!! Sånt kan faktist slå utekvällar.

I lördags så försökte jag som vanligt städa. Det gick ju också det som det brukar.
Alltså inte alls... Men sen åkte jag till Våffelmakeriet. Två kompisar till Stephie från
Uppsala kom och hälsade på. och så var det ett gäng från Bjärka också så vi var ett
par stycken. Sjukt coola våfflor dom gör där. Bild kommer senare så de
här bilderna får duga så länge...


Den här var populärast bland oss :)



Jag valde ett mer nyttigare alternativ och tog en mat våffla med lax.
Desutom betalade jag extra och fick min våffla bakad på siktat
dinkelmjöl och med smak av rostade frön. och även spenat. haha. GI ;)



Sen gick vi till stan en snabbis. (vi hade bara en halvtimma innan de stängde..)
Direkt efter det så gick jag till gymmet och körde ett hårt träningspass.
Sen fick jag en liten paus och köpte en Snickers-Latte.
(Bild bevis kommer..) Emmi trodde inte sina ögon när hon såg mig.
Men jag drack inte upp det. Jag är inte ett så stort fan av Kaffe. Så Emmi
fick resten :) Fick varm chocklad istället...

Vi hade en myskväll med film. Blev faktist en riktig tjejkväll för vi satt
och grät framför TV:n båda två. haha. Mysigt värre. Sov även kvar där.

På söndagen blev det riktig hårdträning på gymet och Emmi och jag gick faktist på
bandet i över en och en halvtimma. Trodde jag inte brände så mycket men det visade
sig att det hade jag visst så det var ju posetivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0