Min Mobil!!

Så typiskt att allting ska hända mig. I morse ramlade min mobil
i toaletten. Skulle duscha håret ocg jag satte mina kläder på
toalett stolen. Mobilen var emellan kläderna. Men när jag ska
göra någonting vid handfatet så kommer jag åt kläderna på nått sätt.
Mobilen glider ner bakom och under sitsen och sen hör jag en *kluns*.
Min panik stiger och det enda jag tänker är: "Det är inte sant!! Är det
mobilen som åkt ner i toaletten?? Sitsen är ju fan inte ens uppfälld eller öppen!!".
Ja hur stor sannolikhet är det att sånt ens kan hända!!?? Så är lite katastrof.


Kommentarer
Postat av: jen

vilken otur :(...

2010-01-03 @ 19:18:47
URL: http://jenholmberg.blogspot.com
Postat av: Emelie

Nej det är inte sant... Dina telefoner lyckas ju alltid ha sönder sig eller tappa bort sig. Du måste ha jorden otur vad gäller mobiltelefoner!! Stäng av den och lägg den på ett element ett par dagar. Har funkat för mig och de jag tipsat det för. Lycka till gumman! <3 puss

2010-01-03 @ 20:16:21
URL: http://curlyygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0