Ny vecka igen...

Blev inget mer inlägg igår. Hade fullt schema hela dagen. Möten och socialt
umgänge. Även hann jag inte ens hälften vad jag skulle ha gjort. Men så är det
på mina helger. Försöker ta igen allt jag missat under veckan och så blir det för
mycket. Men ska försöka fixa lite under veckan.

Idag är det som vanligt full rulle.  Fast jag är sjukt trött. Svider i ögonen och näsan
och känner mig helt mörbultad. (passar ju bra med mina blåmärken?)... Men ikväll
ska jag försöka ta det lugnt. Behöver en dag jag bara kan andas ut. Även om det bara
är ett par timmar. Ska om det går som planerat tillbringa min kväll med Emmi.


Kommentarer
Postat av: E

sv: Det är bara bra tack!:)

tack så mkt..!

2010-01-18 @ 18:03:17
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0