Snabb Update

Bloggen är fortfarande helt sjuk. Lite bättre än förut men inte helt
återställt än. Men gör en liten snabb update så länge.
Fick mitt löshår igår. Äntligen har verkligen längtat.
Håret såg så risigt ut men nu är allting bra igen. *puh*



Har fixat allting jobbigt också som räkningar och hyran, busskort, internet m.m..
Var egentligen tänkt att åka till Andreas och se på film idag men det känns verkligen
inte som om jag orkar någonting just nu. Känner mig mer eller mindre förstörd.
Men får se vad som händer. Måste fixa solkort också. Börjar bli riktigt blek så
att det är pinsamt. Så blir att sola 2 gånger i veckan nu. :)


Kommentarer
Postat av: ee

låter bra det !

tack så mkt men ändrar snart, den är bara där sålänge meadans jag fixar :p<3

2010-01-28 @ 18:23:06
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0