Spelkväll

Idag har det varit massor att göra och jag ät helt död!!!! Efter TV*******
åkte jag till Emmi och Jonas. Alex och Lina kom också och vi spelade
Norrköpings Monopol spelet. Jag gillar verkligen det spelet. haha.

Drack ett glas vin och kände av det. Helt sjukt. Men har ju inte ätit så
mycket idag. Så det är väl det... ;)

Vi hade så grymt kul och det var verkligen tjejerna mot killarna!!!!!! haha.
Vi tjejer var ett team och hjälpte varann och killarna gjorde detsamma.
Måste göra det någon gång igen!1 Men till slut vann Jonas.
Men jag kom iallafall tvåa så jag är nöjd.


Bilden är tagen i lördags då jag, Emmi och Steph spelade...



Men nu ska jag lägga mig. är helt död och har en lång dag imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0