Hiss och Diss Listan




1. REA!!

Och då menar jag inte bara själva rean.. Jag menar då man verkligen
hittar någonting man tycker jätte mycket om och vill köpa och så är
det rea på den, tex 50-75 % Man sparar en massa hundra lappar.
Ibland tusenlappar. Då kan man alltid lägga pengarna på en massa annat ;)


2. Underbara vänner och familj!!

Dom är verkligen de som stärker en och som får en att må superbra.
Utan mina vänner och min familj skulle jag inte överleva. och jag menar det!!
Ibland kan jag inte fatta att de ens vill va med mig, men de finns alltid där och man
trivs så bra ihop. De roligaste sakerna man gör är ju med de närmaste som finns
där och visst är det roligt att kunna dela minnen med dom man verkligen älskar.

3. Mys kvällar!!

Festa är absolut bland det bästa jag vet. Inte mycket kan slå en härlig utekväll.
Men myskvällar kan verkligen också vara helt underbara. Dom får mig att kunna varva
ner och får mig att samla på den energi som jag verkligen behöver. Med ett härligt gäng
en massa gott, och ett par bra filmer blir ens kvällen super kväll. Ett plus i kanten är att
man inte blir bakis nästa dag (om myskvällen inte har innehållit lite vin och drinkar *host*)
och man är förhoppnings vis lite mer "rikare" än vad man hade varit en utekväll ;)







1. Måste-Ha-Prylar

På nått höger och vänster försvinner alltid en massa pengar. Det jobbiga är saker som man
inte vill köpa som man verkligen måste ha. Som busskort, pengar till mobilen, smink m.m
Sen när man flyttat hemifrån är det hyra och en massa räkningar. Men det slutar inte där!!
Asså fatta att man måste köpa toalett papper och diskmedel!!!! Det ger en mega ångest!!
Fattar inte att sånt är gratis. Har funnits gånger jag har haft extremt lite pengar och velat
handa godis eller något gott. Men istället måste jag handla en j**la tandkräm och shampoo!!



2. Is

Klackskor och is är ingen bra kombination. Det är inte heller platta skor om man är försenad
till en buss. Det är iskallt och det är stenhårt att ramla på. Det gömmer sig väldigt smidigt
under snön och det har en tedens att frysa fast en massa saker. Desutom är dom där
istapparna som sitter fast på höga hus livsfarliga ifall de skulle falla ner. Så sjukt onödigt.





Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket för nr =) JAg hör av mig när jag är säker på att tiden finns =)

2010-01-30 @ 00:05:06
URL: http://emmaamariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0