äta.. äta och äta!!!!!!!!!!!

Borde ha bloggat igår men har haft lite annat för mig...

Saken är den att jag måste ju gå upp en massa i vikt... Men de senaste
3 veckorna har jag på något sett halkat ner. Så jag har försökt ta itu med
det nu och bara ätit och ätit och ätit!!!! De senaste dagarna har varit helt
sjuka. Jag har bara rasat ner i vikt. Fattar inte ens hur det har gått till när
jag verkligen försöker att äta mig upp!! Och alla har blivit jätte sura på mig...
Men idag verkar det iallafall ha stannat. (Blir ingen träning på ett tag nu)


 

Men idag fyller min mamma 50 år!! så ska åka och fira henne snart.
Kommer vara värsta festen ju. Så ska försöka vräka i mig massa med gott.
Ska verkligen försöka gå upp minst 5 kilo nu på 2 veckor!!


Men först ska jag iväg och shoppa lite på rean och sen ska jag
åka och sola innan jag åker hem till min älskade mamma¨..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0