Fredag :P

Sov ju som sagt bara tre timmar i natt. Men så åkte jag och
Emmi in till Hageby redan vid 6. Så åkte hem och försökte
sova lite. Gick inte så bra. Men snackade med Jen i telefonen
medan jag försökte stressa och göra mig iordning. Hade ingen ork
med nått. Var ju lite trött i kroppen. Men så åkte jag in till stan.
Jag och Jen försökte hitta nått som kunde "göra håret bättre".
De på hårvårsdbaren rekomenderade slingor så det sattsar vi på nu.

Sen så gick jag och Tessie och gymmade. Riktigt duktigt av oss,
Stretchade som bara den efteråt. Gjorde en massa olika grejer.
Vi har lite panik om hur det kommer kännas imorgon. Blev ju en
riktigt hård träning idag.

Sen mötte jag upp Isabelle och Ellinor och åkte först till klocket för
att hämta min jacka. O sen åkte vi till Sjukan och intervjua min pojkvän.

Efter det åkte jag och Tobbe med hans pappa och vi har ätit tacos
och haft en riktig TV kväll. Men nu har jag kommit hem och Har
min lilla Tessie här hos mig. Så nu ska vi sova :P 



Kommentarer
Postat av: jen

söt du är gumman, som alltid ;)

2010-03-12 @ 23:01:11
URL: http://jenholmberg.blogspot.com
Postat av: Areyanna

Jätte vackert hår å läcker blogg=)

2010-03-18 @ 17:04:02
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0