It´s Friday!!

Klockan har inte ens hunnít bli elva och jag har stressat runt
som en idiot. Åkte med Gucci och möte upp mamma hos vetrinären.
Idag ska min lille kisse bli kastrerad. Stackarn han kommer vara helt
groggy när jag hämtar honom.

Åkte sen in till stan och solade. Måste fixa brännan igen. Har varit dålig
med det och det är ju mitt nyårslöfte. Men nu är jag lite brunare.

Köpte också med mig lite sallad ifrån paus. 



Men nu ska jag äta och sen ska jag vila en sväng innan jag hämtar
upp min lilla kisse. Och ska hunna träffa pokjvännen också!! puuhh. Stress dag!! :D


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ta det lugnt hjärtat, vi har ju hela livet framför oss, viktigaste är att du mår bra, du ska ha det som du förtjänar...BÄST :)

men saknar dig massor, puss

2010-03-05 @ 12:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0