Lite sen update

Har haft full rulle idag. Eller typ... Vaknade tidigt men somnade sen
snabbt om så att jag försov mig. Illa!!! Men Jen kom hem till mig och
väkte mig så vi kunde åka ner till stan. Vi köpte mat och hämtade ut
biljetterna. Och sen gick vi på Alice i underlandet i 3 D.



Filmen var jätte bra och det var jätte coolt med 3 D.
Vill aldrig se någon annan vanlig film igen. Bara 3D filmer!!

Efter det så åkte jag direkt till sjukhuset till min sötnos.
Vi såg melodifestivalen tillsammans. Riktigt mysigt...


Men får blogga mer imorgon. Måste sova ett par timmar ;)


Kommentarer
Postat av: jen

SPOON!!! :D ;) Hahahahaha. Det och ordet "muchness" ;) :P Vill se igen, typ nu :)

2010-03-07 @ 00:50:54
URL: http://jenholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0