Snabb Update

Har varit off från bloggen idag. Får be om ursäkt för det. Har inte all mått
så bra. Har haft lite problem med min kropp. Den vill inte sammarbeta med
mig. Men känner mig mycket bättre nu. Tillbringade hela natten på toan
igår. Men pratade med Jen i mobilen. Man är ju så lyckligt lottad med de
bästa vännerna. Fattar inte att ni orkar med mig.

Så sov bort hela förmiddagen och blev helt fast i tv:n under dagen.
Kunde inte slita mig loss från det. Har ingen aning varför. Var ju inget
bra program. Men det var väl att man var för lat.

Men till slut lyckades jag ta mig ifrån sängen o göra iordning mig och
åka till sjukhuset och hälsa på älsklingen. Köpte med lite godis och cola.
Var ganska mycket strul med det men det är inte ovanligt när det gäller mig.
Men så kom jag fram och jag och sötisen har kollat på hitta nemo tillsammans.
Tycker jätte mycket om den filmen. Den får miig att skratta.



När jag skulle hem sen så gick jag helt vilse. Inte heller det är speciellt ovanligt
när det gäller mig. Men som tur är hittade jag sen fram till bussen.
Så nu har jag små pratat med Jen och är helt död i kroppen så ska sova.

Bloggar mer imorgon


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja du är ju lite som Doris =) Eller du var på Haga i alla fall <3

2010-03-03 @ 00:15:55
URL: http://emmaamariina.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Skönt att du kom hem ialla fall, men e ju såå tomt här utan dig hjärtat. Love you

2010-03-03 @ 11:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0