Helt förstörd

Skulle egentligen gjort en massa saker idag. Bland annat gått till dagvården.
Men har haft en sjukt jobbig natt. Så bestämmde mig på morgonen att bara
vara hemma och återhämta mig. Och nu känns det verkligen som det var helt
rätt val. Mår verkligen inte bra. Har bara legat i sängen och tog ett varmt bad bara
fär att få kroppen att slappna av. Men ingenting hjälper. Kroppen är helt jävla
förstörd och jag har så sjukt jävla ont. Vet inte hur mycket jag gråtit idag.

Men jag gör allt för att pyssla om mig. Och älsklingen har varit orolig.<3
Men nu ska jag bara ta hand om mig själv. Har inte klarat gå ut utanför dörren.
Känns verkligen som om jag bara skulle svimma då eller nått. Så jag ringde
en pizzeria med hemleverans o beställde pizza och cola. Grymt bra och skönt!!




Så nu ska jag bara tänka på min älskling och se på Project Runway.


Kommentarer
Postat av: Anonym

www.stylebyfashion.se läckra kroppssmycken

2010-03-02 @ 12:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0