Jag lever...

Har varit riktigt usel update. Men jag lever fortfarande. Har bara hänt
en massa saker hela tiden. och jag är aldrig hemma. men får börja med
att alltid släpa med laptopen istället...

Så vad har hänt på sista tiden??

Jag har varit med Jen och Emmi. Färgade också Jen´s hår med blonda
slingor. Det tog 24 timmar!!!!!! Jag har nog insett att jag inte ska bli frisör...

Har sprungit och letat ut någonting jag ska vara. Ska på maskerad fest
snart. Det börjar närma sig. Har nog bestämt mig vad jag ska vara.
Men det blir en överaskning sen ;)

Förutom att dagvården tar mycket av min tid så har jag ju pojkvän<3
också. Självklart är jag inte hemma. Är istället hemma hos honom just nu.

Igår åkte vi och handlade en massa gott, saker till tacos och en massa
cola. och så åkte vi hem till honom och har tittat på film/er.
Riktigt super mysigt. Har haft hans katt Adde hos mig hela morgonen
som sällskap när jag vaknade. Riktigt sällskaps sjuk när han kommer in.
Han ligger här bakom och spinner bakom mig. Visst är han söt?


Kommentarer
Postat av: Emmi

Emmi: Vad var det nu han hette? Hitler? :P (Adolf)

2010-03-17 @ 11:03:28
URL: http://curlyygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0