Still alive

Så nu är jag här vid datorn igen. Många undrar säkert om jag fortfarande lever.
Det gör jag. Är bara sjukt lat och har gjort en massa grejer så har inte riktigt
prioriterat bloggandet. Men har haft många personer som har ringt och varit oroliga
så det är nog bra att jag börjar blogga lite mer.

Så vad har jag haft för mig sen sist då? Jo jag har varit med pojkvännen (såklart).
Vi fick också medelande om att det stog en brinnande bil utanför och att en rymling
var i skogen utanför oss. Vi trodde ett tag att vi skulle få besök. Men han kom aldrig in.

Fick med mig pojkvännen på stan också. Är ju inte så vanligt att man får med sig
dom dit. Killar gillar ju inte att springa runt där som oss tjejer. Men det gick bra.
Han köpte till och med en dyr ansiktsmask till mig. Man har ju värdens underbaraste kille<3



Vi har farit runt en massa. Så det är därför jag inte varit vid datorn så mycket.
Vi har varit hos honom, hos mig. Igår var vi hos hans mamma i Gamleby.
Hon fyllde år så vi var där och grattade henne. och idag var vi hos Tobbes pappa
och åt middag. Vi spelade wii. haha. Super kul ju. Har ätit en massa daim också.
Hans pappa hade fått 3 kg daim!! helt sjukt.

När vi inte har farit runt som idioter så har vi spelat en massa spel. En riktig
mysig ny vana. Och har ingen aning om hur många cola flasker vi druckit upp...

Gucci är också förbannad på Tobbe. Lite avundsjuka där... Så han går och
biter på honom hela tiden... haha. Jag tycker det är sjukt kul.
Nyss bet han Tobbe i örat. Fattar inte hur det gick till...haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0