Konstig Dröm

Hade en väldigt konstig dröm i natt. Drömmde att jag var med i en
skönhets tävling. Var riktigt kul. haha. Men opererade silikon bröst
i smyg. Bara en av de andra tävlande visste om det. Men hon stöttade
mig och hjälpte mig dölja det. det skulle hinna läka innan jag visade
mig i bikini tävlingen. Men chefen fick reda på det. Men det var ingen fara
för jag lovade honom ställa upp med bilder för playboy. haha.

Asså helt sjuk dröm men ganska rolig. Blev riktigt sugen på att skaffa silikon
bröst. Men just nu går mina pengar till räkningar och min livsstil. Men vem vet.
Någon vacker dag kanske mina pengar också går till ett par nya silikon boobs.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0