Vilken härlig Fredag!!

Har haft den bästaste fredagen någonsin!! Är så j*la lycklig just nu!!!!!
Har tillbringat kvällen med min underbara pojkvän. Älskar honom så 
otroligt mycket. Blir så lycklig bara jag tänker på honom. Så fatta vilken
underbar fredag man har haft när jag har fått vara med honom hela kvällen.<3 







Så var redan värdens lyckligaste innan Tessie ringde mig och berättade den stora
nyheten!! Som ni vet var jag och solade idag. När jag skulle gå så gick jag förbi
ett par lappar man kan fylla i om en tävling. Så jag tog en lapp och fyllde i mitt
namn och så fyllde jag i Tessies namn.  och nu när Tessie ringde så kom hon med
den bästa nyheten: Vi vann!!!!! Jag och Tessie har vunnit ett varsit årskort!!!!!
Så sjukt bra alltså!!!!! Så på måndag ska vi hämta våra kort då och så ska vi
bli fotade till deras hemsida!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Grattis

2010-03-06 @ 09:49:56
Postat av: Emmi

haha.. mr grattis där innanvar jag :p hahah Grattis gumman, du har så tur jämt! :D

2010-03-06 @ 09:50:43
URL: http://curlyygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0