Möte med personlig tränare

Idag var jag på dagvården igen. Har ju fått en egen dietist som
lägger om min mat nu för att jag ska få alla närings ämnen och
allt som min kropp behöver. Bra det för jag har inte så mycket
koll på sånt. Desutom är det ju jätte viktigt nu när jag börjar träna!!

Sen åkte jag ner till gymet och möte min personliga tränare och vi
gjorde upp planering och ett schema och allt sånt. Har ju själv ingen
koll alls på sånt. Det jag kommer träna mest nu är rumpa, lår och mage.
Men han gjorde upp ett schema där jag inriktar mig på dom delarna men
att jag tränar hela kroppen. Har till och med planerat vilka dagar i veckan
jag ska träna. Passar ju super bra. Då jag kan sola solarium direkt efter där.
Så nu ska jag verkligen satsa på att få en riktig sommar body ;) 

Men istället för att gå ner en massa kilo måste jag gå upp. Har gått
upp lite nu. När jag vägde som minst vägde jag bara 38kg. Nu är det
väl runt 41 kg. Så har en liten bit kvar. Men har ju nu proffs som hjälper mig ;)


Angelina Jolie har sjukt snygg tränad kropp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0