Yesterday

jag får verkligen be om ursäkt för min skit dåliga updatering.
Har hänt en massa privata saker. Men nu ska nog allting ha fixat
sig. Så får hoppas min update blir bättre ;)

I går åkte jag och Tessie och hämtade våra årskort på Nordic club
som jag vann. Riktigt bra och en massa saker ingick. Bl.a Massage
och personlig tränare m.m. Grejerna är sammanlagt värda 10 000!!

Vi fotades också till hemsidan. Riktigt kul. Så nu jävlar ska det bli träning!!
Gick sen en sväng med Tessie på stan och vi kollade på nya tränings kläder
vi ska köpa. Måste ju kunna vara snygg på gymmet. Mjaau ;)
(fast jag har ju redan värdens snyggaste pojkvänn)



Sen åkte jag hem till Emmi och vi hade det riktigt mysigt.  Varm chocklad med
marsmellows (har ingen aning om hur det stavas. haha) och tv komedi. Riktigt soft.

Sen åkte jag till pojkvännen och myste...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nordic club, där tränar moi oxå ^^ Grattis att du vann :D När ska man få veta något om den hemliga prinsen då? Är riktigt nyfiken xD

2010-03-09 @ 23:52:59
URL: http://stadstroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0