Dagens...

Igår var sista dagen på dagvården. var ganska blandade känslor.
Men skönt nog är det inte helt över och det är väl det som gör att det
inte är lika jobbigt. Kommer att få träffa alla rean näst, nästa vecka.
Fast då är det halv dagar 2 gånger i veckan och det är ju bättre än inget...

Synd nog blev det inget bloggande igår. Hann knappt hälften av vad jag skulle hunnit
göra. Men åkte ner på stan och tröst-shoppade på rean. Hade valat köpa en
klänning men blev lite annat som kändes mer prio. behövde en stor väska nu
när jag åker fram och tillbaka till pojkvännen så mycket. Och har inga solbrillor
eller parfym. Tur att det var rea runt på stan hela dagen igår.
Det kändes väldigt bra för plånboken :D




Stor väska
Solbrillor
DKNY-parfym
Hårband
Nagelack


Efter det hade jag tänkt att göra en massa men var så trött och tiden hade
runnit iväg. Så vad gör man när man är trött och ledsen och bara vill bort från allt??
Man flyr till sin pojkvänn på landet... Bussen krånglade så tog ett bra tag innan jag
kom fram. Men jag omfamnades av min älskling och nu känns allting inte så jobbigt
längre. Vi tittade på eurovision semi final tillsammans. Anna från sverige kom inte
vidare men det hade vi inte heller räknat med. Så somnade jag i Tobias famn<3

Nu är Tobbe på jobbet så hade tänkt att fixa iordning lite. Han skulle komma hem
lite tidigare så vi kunde hitta på något kul tilsammans. Så får se vad det blir ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0