Ehhhhh vaaaa????

Vid kvart över 5 på morgonen när jag var på väg till akuten så går jag ut
och vad ser jag då utanför min port?? Jo en abulans!!!! Helt förstelnad står jag
där och undrar vems den är är den min? och om inte kan man fråga om man kan åka med?

"-Hejsan. Ni ska ju till akuten på Vrinnevisjukhuset...
Jag ska dit nu. Går det att åka med??"


Men jag sneglade lite lätt på den. och bestämmde mig sedan för att åka buss dit...





På sjukhuset gick det bra iallafall. Dom var väldigt noga med att poängtera gång
på gång att jag hade åkt in för sent och att jag skulle ha åkt in till akuten för länge sen!!
Men vad ska jag göra lixom? Men de tog prover och gjorde en massa annat som
jag inte tänker ta upp här. Så nu mår jag mycket bättre!! Norrköping har otroligt bra
läkare. och det kändes ganska skönt när de hela tiden sa att jag måste haft fruktansvärt
ont och att jag nästa gång måste åka in DIREKT!! Då vet jag att jag inte bara överdrev. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0