En riktigt bra onsdag

Dagen började med läkar besök... Min nya vardag typ. haha.
Sen åkte jag in på stan och mötte upp Emmi och vi kollade runt lite grann.
 Så åkte vi till lilla Alice och hämtade henne och så åkte vi till våffelfabriken och åt.

och sen åkte vi tre till busfabriken!! Det var lite skakigt i början speciellt för
Emmi men efter ett tag började vi vänja oss med höga höjder och man var
inte lika rädd att ramla och slå sig. Man blev barn på nytt och allt var bara kul.
Man tänkte inte på några konsekvenser utan bara körde på. Vet inte alls var
ifrån min energi kom ifrån men jag har inte haft så kul på jätte länge!!


Kommentarer
Postat av: Emmi

Haha jag botade min höjdskräck på busfabriken :P:P

2010-06-02 @ 09:13:35
URL: http://curlyygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0