Jobbig natt

Trodde verkligen att det värsta var över men nej så bra får man inte ha.
Har inte kunnat sova någonting och i natt (runt 12 tiden) kom riktiga smärtor
och kramper. Ringde som vanligt sjukhusrådgivningen och det var bara att
åka in till akuten direkt. Vaddå bara lixom?? Jag kan ju bara inte åka dit mitt
i natten!! Jag har ingen bil, går inga bussar och har inga som helst pengar till
taxi. Kan ju inte ta abulans dit för jag håller ju inte på att dö de närmsta
timmarna. Hon på sjukrådgivningen var endå sjukt bestämd. "Du måste åka in nu!!!"
Ringt runt lite men jag kan ju inte ringa en massa och väcka folk mitt i natten.

Försökt att sova men har sånna smärtor att det inte går (trots sömnmedicin).
Så jag stirrar fram och tillbaka på klockan. Tidigaste bussen går härifrån kl 5:22.
Då ska jag direkt till akuten. Fattar inte att klockan går så sakta.... :(




Kan inte en sån här bil komma och hämta mig nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0