Pain

Har så sjukt ont i hela kroppen och det är också anledningen till att jag
inte bloggat. Jag har haft den ena infektionen efter den andra. Har sprungit
till sjukhuset om och om igen för att få nytt pencelin m.m Min kropp bara
faller sönder och det är konsekvenserna jag fått att jag ätit så dåligt de
senaste åren. Men framför allt min tragiska viktnedgång det här året.  

Gjorde misstaget att träna i tisdags trots att jag hade en infektion i kroppen.
Borde lyssnat mer på kroppen för nu är jag helt förstörd. Igår kom jag inte
ens upp ur sängen och idag har jag också bara legat i sängen och försökt
återhämta kroppen. Tur att man är ledig de här dagarna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0