Var är värmen??

Fattar inte varför det ska vara så kallt väder. Det är ju lixom sommar!!
Men märks ju inte utomhus... Utanför klipper Tobbe gräsmatan i t-skirt.
Men säg när den killen har lång ärmat på sig... Och frågar man varför så
säger han att det är sommar och han vill bli brun... hmmm.. ja.. jag kan förstå det
men har inte sett solen idag över huvudtaget och det är bara en massa mörka moln
på himlen så jag kan inte förstå hur han får till det med att bli brun.. Men vad vet jag?...

Själv fryser jag som vanligt. Har på mig 2 linnen, en tunn tröja, en stickad tröja och
en munk tröja... Låter som ganska mycket, och nu tror väl ni att jag inte fryser i alla fall...
Men tobias ska envisas med att ha ytterdörrarna öppna för att man ska få frisk luft.
Får föööööör mycket KALL frisk luft så nu blir jag väl sjuk också. Igen.. Njaa blir nog inte
igen... Är ju redan sjuk som ni kanske minns... men lär ju aldrig bli frisk nu ju. haha.



Hittade föresten en gammal bild på mig... Tobias tycker jag ser ut som 12 år på den!!!!
Men så liten ser jag väl inte ut????! eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0