Bio med Jen snart!!

Är super trött. Men allt har varit som pannkake efter pannkaka.
DVS får inga pauser idag. Det har varit tvättdag. Alla kläder är
smutsiga och ofräscha. Möten som myter av varann och stress
med att hinna äta alla mål innan jag åker iväg...

Men nu är jag fri några timmar för min underbara vän Jen
ska bjuda mig på harry potter!! Känns så skönt att träffa
henne igen. Har verkligen saknat den tösen. och med bio med
Harry Potter kan ju allting bara bli perfekt!! Vi är harry-potter
-nördar båda två. Så det är en stor kväll för oss ;) hahaha







Kommentarer
Postat av: Jen

Nördar är bara förnamner ;) Och jag har saknat dig också :) Puss darling<3

2010-11-24 @ 21:04:05
URL: http://jenholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0